مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

واکنش استاندار به مازوت سوزی در تهران

انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه جلسه ستاد کرونا استان تهران با محوریت طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: بر اساس گزارش هواشناسی از فردا تا یکشنبه با وزش باد از آلودگی هوا کاسته می‌شود.

وی ادامه داد: اقدامات لازم برای کاهش عوامل خطر از جمله تعطیلی معادن شن و ماسه، ممنوعیت تردد کامیون‌های با عمر ۲۰ سال و خودروهای دودزا استمرار دارد.

استاندار تهران تصریح کرد: عدم استفاده از سوخت مازوت در تمامی صنایع استان توسط محیط زیست استان بررسی شد و هیچ صنعت، کارگاه و نیروگاهی در شعاع ۱۰۰ کیلومتری استان از سوخت مازوت استفاده نمی‌کنند.

موفقیت نیروهای مسلح ایران در ساخت انواع پهپاد

امیر سرتیپ محمدحسن نامی با اشاره به جایگاه صنعت«پهپاد» در بدنه دفاعی کشور به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: پهپادها، امروز در دنیا به ویژه در حوزه تجهیزات نظامی نقش بسیار مهم و راهبردی دارند.

رئیس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر موفقیت نیروهای مسلح ایران در ساخت انواع پهپاد، تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ورود موفقی به ساخت پهپاد در بدنه صنعت دفاعی کشور داشتند.

نامی با اشاره به نقش راهبردی پهپادها در مقابله و خنثی‌سازی تهدیدات دشمن، نقطه زنی و شناسایی اهداف را از ویژگی‌های پهپادهای ساخته شده در ارتش برشمرد و اضافه کرد: پهپادهای با قابلیت هجومی در ارتش، قدرت نقطه زنی اهداف را دارند و انواع پهپادها مثل پهپادهای شناسایی در بدنه نیروهای مسلح و دفاعی به ویژه ارتش ساخته و بکار گرفته می‌شود.

رئیس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ساخت تجهیزات نظامی در کنار امر آموزش در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر پایه دفاع از کشور است، اظهار داشت: نیروهای مسلح این قابلیت را در ارتقای توان دفاعی کشور بکار می‌گیرد تا در تقویت امنیت مرزها، نقش شایان و موثر تری داشته باشد.

قیمت فن لپ تاپ در وب سایت blsco.ir

خرید فن لپ تاپ

قبل از خرید حتما به سازگاری فن خود با فن موردنظر توجه داشته باشید.در صورتی که در این مورد تردید دارید,می توانید عکس فن خود را به شماره واتس آپ 09028309135 بفرستین.متخصصان فنی ما در بخش پشتیبانی آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستند.

گارانتی فن به چه صورت است؟

تمام فن های موجود در مجموعه دارای یک هفته مهلت تست هستند,به این صورت که در صورت هر گونه مشکلی طی یک هفته تست,ما فن مورد نظر را بدون هیچ قید و شرطی مرجوع خواهیم کرد.

تعویض یا تعمیر فن لپ تاپ

تعمیر کردن فن سی پی یو لپ تاپ کار به صرفه ای نیست زیرا فن قیمت چندانی ندارد و هدف از این پاسخ داشتن صرفه ی اقتصادی و دردسر کم برای شما کاربران عزیز بوده است.

علائم خرابی فن سی پی یو لپ تاپ

1-خاموش شدن خود به خود لپ تاپ
2-فن لپ تاپ بیش از حد پر سر و صدا است
3-لپ تاپ بیش از حد داغ می کند
4-از فن لپ تاپ صدای تق تق به گوش می رسد

برای خرید فن به blsco.ir مراجعه کنید.