مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

ویژگی های عملیاتی شیر برقی هانتر


استفاده از دستگاه مه پاش صنعتی نیازی ساده است که قصد تامین سطح رطوبت کافی برای سرعت بخشیدن به دوره رشد مرغ ها را دارد. در صورت کاهش سطح رطوبت هوا، اندام ضعیف و نحیف جوجه ها به سرعت آب از دست می دهد. این تجهیز به شکل تخصصی طراحی شده است تا بتواند سطح رطوبت حاکم در محیط مرغداری را بالا برده و مانع از ایجاد مشکلات در عدم وجود رطوبت کافی شود. پلانجرها استوان های قدرتمندی هستند که در برابر فشارهای بسیار بالا مقاومت دارند و هیچ گونه شکستگی و خمش در آن ها به وجود نخواهد آمد. دمای آب در واترجت آب گرم بالا است که با فشار بالای آب تمام آلودگی ها را از سطوح تمیز می سازد. وجود فشار بالای آب که به هر یک از نازل ها می رسد می تواند دردسر ساز باشد. با وجود مدلها و برندهای متنوع مه پاش در بازار انتخاب یک مه پاش با کیفیت و قیمت مناسب برای شما چالشبرانگیز و سخت خواهد بود.


مهم نیست که کدام محصول را انتخاب می کنید، تایمر آبیاری قطره ای هر زمان که بخواهید آب را قطع و وصل می کند، باعث صرفه جویی در وقت، آب و پول شما می شود و آبیاری مداوم را فراهم می کند تا به گیاهان شما کمک کند بهترین رشد خود را داشته باشند. پرورش مرغ های گوشتی در تقابل با زمان است. اصولا این کارواش با قابلیت تولید فشار آب پیوسته و بدون وقفه در مدت زمان های بسیار طولانی طراحی و تولید می شود و تولید آن به شیوه ای که تمامی اصول فنی و مولدهای برقی و همچنین استانداردهای طراحی کارواش برقی سازگاری دارد. در راه اندازی یک سیستم مهپاش مرغداری از نوع نازلی تنها با یک موتور الکتریکی که بسیار قدرتمند نیز می باشد، مواجه هستیم. استفاده از مواد ضد عفونی کننده نیز یکی دیگر از موادیست که برای لوازم مه پاش در منبع به کار می رود. با استفاده از این تایمر به راحتی یک کلیک کردن میتوانید برنامه آبیاری مورد نظر خود را روی تایمر آبیاری تنظیم کنید. برخی کنترلر ها با استفاده از باتری و برخی دیگر با استفاده از برق شهری کار می کنند.


وقتی شما یک فضای سبز دارید و می خواهید در نبودتان به صورت اتوماتیک و هوشمند با برنامه منظم میزان آب دهی به فضای سبز خود را کنترل کنید ، می توانید از این سیستم استفاده کنید . لذا هر گونه تاثیر منفی در دوره وزن آوری مرغ های گوشتی غیرقابل قبول است. هر گونه عقب افتادن دوره رشد مرغ ها در وزن ایده آل باعث تاخیر در دوره های جوجه ریزی بعدی خواهد شد. البته حضور این فیلترها دلیل بر پاکیزه شدن آب و در نهایت تولید یک مه عاری از هر گونه آلودگی است. در سیستم مه پاش مرغداری از انواع نازلی مجبور به نصب فیلترهای قدرتمندی هستیم تا بتوانیم هر گونه ذرات جامد و یا گیاهان آبزی مانند جلبک ها را از حجم آب گرفته مانع از انسداد زود هنگام نازل ها بشویم. هر گونه اختلال در عملکرد کمپرسور تمام ماهیت کاری سیستم مهپاش مرغداری را به خطر می اندازد. با خیالت راحت و به راحتی هر چه تمام نصب کیند و از آن استفاده نمایید.


استفاده از مه پاش مرغداری یکی اصل تقریباً جدی در تمام محیط های صنعتی پرورش ماکیان می باشد. مه پاش مرغداری با افزایش سطح رطوبت فضای سالن پرورش مرغ در وزن گرفتن سریع گله های گوشتی بسیار تاثیرگذار است. حضور رطوبت ساز مرغداری اگر قرار است باعث تداوم زندگی با نشاط تر مرغ های بالغ باشد، در تداوم زندگی جوجه ها تاثیرگذار است. در صورت کم اهمالی و خراب شدن بست ها و پارگی شیلنگ ها احتمال نشت حجم سنگینی از آب تحت فشار وجود دارد. لکن در سیستم های مدرن امروزی تمهیداتی پیش بینی شده است که در صورت وجود نشتی آب از لوله های انتقال در سیستم مهپاش مرغداری نازلی کل سیستم متوقف شود. موضوعی که می تواند در جای خود در جمع مزایای سیستم مه پاش مرغداری قرار بگیرد. در این بخش سعی میکنیم ابتدا ویژگیهای انواع تایمرها، سپس ویژگیهای برخی از تایمرهای پرفروش بازار را بررسی کنیم. پایه های نگهدارنده انواع مختلف آبپاش کشاورزی و آبیاری فضای سبز. همچنین از انواع سیار این پمپ می توان در نقاطی که دسترسی آسانی به برق نداریم استفاده کرد. ᠎


https://iran-pump.com/hunter-valves/