مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای


در سال‌های اخیر تماشای سریال‌های کره‌ای در دنیا و به‌ویژه ایران رواج زیادی پیدا کرده است که می‌توان دلیل آن را نزدیک بودن برخی آداب و رسوم بین دو کشور دانست. سریال های کره ای از انواع و اقسام پیشرفت های زیادی داشته اند و توانسته اند مخاطبان زیادی را با خود جذب کنند.

سریال شوالیه تاریکی Rret

یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای سال 2023 سریال شوالیه سیاه است که با داستان فوق العاده خود بینندگان زیادی را به خود جلب کرد و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد. کارگردانی این سریال بر عهده چو یی سوک است و بازیگرانی چون کیم وو بین، سونگ سونگ هون، نام کیونگ اوپ و لی سان وون در آن حضور دارند. فیلمنامه سریال شوالیه تاریکی را چو یی سوک با قلم زیبای خود نوشته است. این مجموعه 6 قسمتی بر اساس فیلم وب لی یون کیون با عنوان شوالیه تاریکی ساخته شده است.

داستان سریال شوالیه سیاه داستان زندگی در سال 2071 پس از میلاد را نشان می دهد، جایی که زندگی بدون ماسک تنفسی با وجود آلودگی شدید هوا غیرممکن به نظر می رسد. امسال با وجود شرایط بد معیشتی، تنها یک درصد جمعیت باقی مانده اند و رانندگان حمل و نقل نقش مهمی دارند و پناهندگانی که می خواهند به زندگی ادامه دهند باید توسط رانندگان جابه جا شوند.

بابت این سریال ازت متنفرم

یکی از بهترین درام های کره ای سال 2023 فیلم Love Hate You به کارگردانی کیم جونگ کوان است. این سریال از نظر بیننده بسیار جذاب و هیجان انگیز است که داستان عشق یک بازیگر و یک زن را به صورت طنز نشان می دهد. بازی های زیبای بازیگران سریال I Love You Hate You و کارگردانی عالی کیم جونگ کوان از نقاط قوت این سریال تحسین شده است.

داستان سریال «دوستت دارم و ازت متنفرم» در مورد رابطه و عشق زن و مردی است که قبل از آشنا شدن قصد ازدواج نداشتند. یئو می ران وکیلی است که از ضعیف نشان دادن در مقابل مردان متنفر است. در مقابل او بازیگری به نام کانگ هو قرار دارد که از زن ها خوشش نمی آید و همیشه به زن ها مشکوک است. زمانی که این دو شخصیت با هم ملاقات می کنند، موقعیت های جالبی را با حس طنز خلق می کنند که مخاطب را به تماشای ادامه سریال ترغیب می کند. این سریال عاشقانه را با ما در ملوفیلم ببینید. برای تماشا دانلود فیلم کره ای جدید کلیک کنید.

سریال باباگان پادشاه زمین

سریال King the Land با داستانی درام و کمدی توانست بینندگان زیادی را به خود جذب کند و نقدهای خوبی از منتقدان دریافت کند. این سریال کمدی یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2023 به کارگردانی ایم هیون ووک ساخته شده است. چوی رام وظیفه نگارش فیلمنامه سریال King the Land را بر عهده داشت که از 16 قسمت برای کسانی که عاشق کمدی هستند ساخته شده است.

داستان سریال «پادشاه زمین» درباره زندگی مرد جوانی به نام گو وون (با بازی لی جون هو) است. گو وون وارث یک هتل زنجیره ای مجلل (کینگ گروپ) است که با Cheon Sa Rong (با بازی Im Eun Ah)، یک صاحب هتل زیبا و شاد آشنا می شود. این برخورد و اتفاقات پس از آن، داستان این سریال تاثیرگذار را که یکی از جدیدترین درام های کره ای به حساب می آید، شکل داد. اگر دوست دارید سریال های کره ای را با طنز و خنده تماشا کنید، سریال King Land ملوفیلم را ببینید.

درباره سریال عامل انتقال

داستان سریال تحویل دهنده زندگی عجیب یک راننده تاکسی به نام سئو یانگ مینی را به تصویر می کشد. سئو یانگ مین تنها ارواح را به عنوان مسافر در تاکسی خود می برد و سعی می کند آخرین آرزوهای خود را برآورده کند. یکی از مسافران یانگ مین روح دختری به نام کانگ جی هیون است که خاطرات زنده بودنش را به خاطر نمی آورد. این سریال با داستان مرموز و هیجان انگیز خود به لیست بهترین سریال های کره ای سال 2023 راه یافت.

کانگ سول و پارک دای هی این اثر جذاب و رمانتیک را کارگردانی کرده اند. این سریال توسط KT Studio Ginny ساخته شده است که موسیقی متن آن توسط کیم جونگ چون ساخته شده است. این سریال با ارائه داستانی عاشقانه و اسرارآمیز با چاشنی طنز و اجرای زیبا از سوی هنرمندان شرکت کننده، با استقبال پرشور منتقدان مواجه شد، این سریال بینندگان زیادی را به خود جذب کرد. جو هیو جین، پارک هه یونگ و هان بو کیونگ به طور مشترک فیلمنامه این سریال را نوشتند که در 12 قسمت به نمایش عموم درآمد.

فصل از سریال ازدواج ممنوع

ازدواج ممنوع یک درام جدید کره ای با بازی پارک جو هیون، کیم یونگ دایی، کیم وو سوک و چوی دیوک مون است. کارگردانی این سریال بر عهده پارک سانگ وو و جونگ هون بود که با خلق اثری جذاب و لذت بخش توانستند مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. فیلمنامه این اثر طولانی و خنده دار را چون جی هی با قلم زیبای خود نوشته است.

داستان زیبای سریال ازدواج ممنوع بهترین سریال کره ای سال 2023 داستان زندگی پادشاهی را روایت می کند که هفت سال پیش و پس از صدور ممنوعیت ازدواج در چوسان همسرش را از دست داد. بنابراین رونگ (با بازی پارک جو هیون) دختر یکی از وزرای پادشاه است، به دلیل یک حادثه وحشتناک، او به عنوان یک خواننده به زندگی خود ادامه می دهد. هنگامی که این دختر شرور وارد قصر می شود، ادعا می کند که توسط روح همسر پادشاه مرده تسخیر شده است. ماجراهای این دختر و پادشاه داستانی زیبا، بسیار جالب و جالب را به مخاطب ارائه می دهد.

درباره سریال بعد از مدرسه

سریال After School Duty یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2023 به کارگردانی سونگ یونگ ایل است. این سریال با داستان عجیب و جذاب خود توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. هنرمندانی چون شین هیون سو، لی سان وون، کوون یون بین و کیم کی هی در این سریال حضور دارند و بازی زیبای آنها یکی از نقاط قوت سریال است.

بک یون وو موزیک این سریال که یکی از جدیدترین سریال های کره ای است را ساخته و یون سو فیلمنامه آن را نوشته است.

داستان سریال وظیفه بعد از مدرسه داستان سربازان جوان کره ای را روایت می کند. عادت به دیدن گوی های ارغوانی مرموز در آسمان باعث شد مردم فراموش کنند که پس از سقوط یکی از آنها چه اتفاقی می افتد. با سقوط یکی از این گوی های بنفش، موجودات عجیبی ظاهر می شوند که می توانند یک شهر و ساکنان آن را در کمترین زمان ممکن نابود کنند.

درباره سریال آهنگ راهزن

یکی از بهترین سریال های کره ای در سال 2023 سریال Song of the Bandits به کارگردانی هوانگ جون هیوک است. بازیگرانی چون کیم نام گیل، سو هیون، لی هیون ووک، یو جائه میونگ و لی هو جونگ در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. این سریال با تلفیق عناصر مختلف اکشن، تاریخی، درام و هیجانی و همچنین داستان تاثیرگذار خود توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. این سریال با داستان شجاعت، تلاش و مقاومت برای نجات زمین، پیام های معنوی و ارزشمندی را به مخاطب منتقل می کند.

سریال آهنگ راهزنان داستان گروهی از راهزنان در منطقه شورشی گاندو در کره جنوبی را روایت می کند که در دهه 1920 اتفاق می افتد. این گروه بی قانون که خود را آهنگ راهزن می نامند از هر وسیله ای برای محافظت از سرزمین خود در برابر ارتش استعماری ژاپن استفاده می کنند. اگر علاقه مند به تماشای سریال های کره ای جالب و تاریخی هستید، سریال Song Bandit گزینه خوبی برای تماشا است.

درباره سریال Worst Bliss

بدترین داستان هیولا به کارگردانی هان دونگ ووک یکی از بهترین درام های کره ای سال 2023 با شخصیت های موفقی مانند جی چانگ ووک، وی هاجون و ایم سِمی است. جی چانگ ووک با حضور موفق خود در فیلم The Voice of Magic توانست با بازی شگفت انگیزش در فیلم های جنایی و ماجرایی The Worst of Evil بینندگان زیادی را به تماشای فیلم جذب کند.

داستان این سریال دیدنی که یکی از سریال های جدید کره ای است، چالش ها و اتفاقات پیش روی کارآگاهانی را روایت می کند که باید مثلث قاچاق مواد مخدر بین ژاپن، کره و چین را بررسی کنند. داستان سریال The Worst of Evil در دهه 1990 اتفاق می افتد، زمانی که پلیس مخفی باید به سازمان آنها نفوذ کند تا یک سازمان قاچاق مواد مخدر بین سه کشور را بررسی کند. اگر از طرفداران سریال های کره ای هیجانی و جنایی هستید، ملوفیلم تماشای بدترین سریال شیطان صفت را توصیه می کند.

هزینه های اضافی هنگام خرید ملک در قبرس شمالی


قبرس شمالی یکی از محبوب ترین مقاصد برای سرمایه گذاری و خرید ملک در خاورمیانه است. قیمت های مقرون به صرفه و طبیعت زیبا این منطقه را به فرصتی عالی برای خرید خانه یا سرمایه گذاری تبدیل کرده است. با این حال، قبل از خرید ملک در قبرس شمالی، به یاد داشته باشید که جدای از هزینه های اولیه مانند قیمت ملک و هزینه های قانونی، ممکن است تعدادی هزینه اضافی نیز وجود داشته باشد که می تواند بر بودجه شما تأثیر بگذارد و باعث نگرانی شما شود.

هزینه های اضافی برای خرید ملک در قبرس

همانطور که در موضوع کلاهبرداری در قبرس شمالی اشاره شد متاسفانه برخی از مشاوران املاک به هزینه های وثیقه خرید ملک در قبرس شمالی اشاره ای نمی کنند و خریدار پس از خرید متوجه می شود!!!! عدم اطلاع صحیح از سوی برخی مشاوران تنها به منظور فروش آسان ملک است که با این کار خریدار با توجه به بودجه خود راحتتر خرید می کند اما اگر این هزینه های جانبی خرید ملک را بداند دو حالت پیش می آید: خانه ای با قیمت کمتر انتخاب می کند یا بودجه اش برای خرید ملک مناسب نیست و از خرید منصرف می شود.

هزینه خرید خانه در قبرس شمالی چقدر است؟

هزینه های اتفاقی خرید ملک 18 تا 19 درصد قیمت ملک می باشد که خریدار معمولاً یک بار و برای همیشه آن را پرداخت می کند که هزینه ها به شرح زیر می باشد.

1) مالیات بر خرید ملک (12%)

در قبرس شمالی، مالیات خرید یک هزینه اضافی است که باید در نظر گرفته شود. به طور کلی مالیات خرید بر اساس قیمت خرید ملک محاسبه می شود و معمولا 12 درصد قیمت ملک است. این هزینه باید در زمان خرید ملک پرداخت شود.

2) هزینه انتقال سند (5 درصد)

هزینه انتقال سند از فروشنده به خریدار 5% ارزش ملک در زمان اتمام ساختمان و پس از پرداخت می باشد، بنابراین در صورت پرداخت ملک شما باید پس از اتمام پرداخت پرداخت نمایید. برای چندین سال می توانید پس از پرداخت برنامه ریزی کنید.

3) هزینه ابطال تمبر (0.5 درصد)

هزینه ابطال تمبر به دفتر ثبت اسناد و املاک قبرس قابل پرداخت است و شامل نیم (0.5) درصد از ارزش کل ملک است.

4) هزینه شعب (2 هزار پوند)

هزینه انشعاب که بستگی به پروژه دارد، قبل از تحویل کلید پرداخت می شود و معمولا بین 1000 تا 3000 پوند است که حدود نیم تا یک و نیم درصد ارزش ملک است، بنابراین مانند شهری . آب و فاضلاب. هزینه های محاسبه شده و توسعه زیرساخت در توافق اولیه.

5) هزینه های غیرمنتظره (1 درصد)

البته این هزینه به ندرت امکان پذیر است و تمامی هزینه ها در گزینه های 1 تا 4 ذکر شده است اما باید 1% قیمت ملک را نیز به عنوان هزینه های غیرمنتظره در نظر بگیرید.

شرایط کار برای ایرانیان در ترکیه


اگر نمی توانید به آمریکا، کانادا یا یکی از کشورهای بزرگ اروپایی مهاجرت کنید، ترکیه بهترین گزینه برای زندگی و کار در خارج از ایران است. ترک ها از مسافران ایرانی ویزا نمی خواهند. هزینه در این کشور با درآمد ایرانی ها سازگاری بیشتری دارد و فاصله نزدیک، رفت و آمد به ایران را آسان می کند. مطالعه این مقاله شرکت مهاجرتی شاهان ممکن است درهای جدیدی را در مورد شرایط کار در ترکیه به روی شما باز کند.

وضعیت اقتصادی ترکیه

صندوق بین المللی پول به ترکیه لقب «بازار نوظهور» داده است و بسیاری از اقتصاددانان ترکیه را یکی از «کشورهای تازه صنعتی شده جهان» می دانند. عضویت در گروه 20 (20 اقتصاد بزرگ جهان) خود گویای وضعیت اقتصادی این کشور است که با 83 میلیون جمعیت بیستمین اقتصاد بزرگ جهان بر اساس تولید ناخالص داخلی و یازدهمین اقتصاد بزرگ است. در دنیا بر اساس برابری قدرت خرید از این رو بازار کار جذاب و در حال توسعه ای برای نیروی کار ماهر وجود دارد.

البته یکی از مشکلاتی که کارشناسان در ترکیه مشاهده می کنند، وابستگی زیاد اقتصاد این کشور به صنعت ساختمان است. اما همین خطر در این کشور فرصت کار کارگران ماهر در ساختمان سازی در این کشور است.

بازار کار و شرایط جاب آفر ترکیه 


سه شهر بزرگ ترکیه یعنی آنکارا، ازمیر و به خصوص استانبول محل استقرار شرکت های بزرگ بین المللی هستند، بنابراین بازار کار در این شهرها رونق زیادی دارد. از جمله آنتالیا است که قلب صنعت گردشگری این کشور است. بنابراین بیشترین مشاغل برای خارجی ها در این 4 شهر یافت می شود. تنها در سال 2019، حدود 150000 خارجی مجوز کار در این کشور دریافت کردند.

از سوی دیگر، به یاد داشته باشید که برخی از مشاغل برای خارجی ها در ترکیه ممنوع است، از جمله دندانپزشک، پرستار، ماما، داروسازی، دامپزشک، مدیر عامل بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی خصوصی، وکالت، مشاغل سردفتری، مشاغلی مانند نیروهای امنیتی. ، صادرات ماهی، صدف، صخره های مرجانی، کار به عنوان خلبان یا ناخدا و مهندس کشتی.

با این حال، هر ساله هزاران نفر از کشورهای مختلف از انگلستان، چین و هند گرفته تا روسیه و اوکراین برای مجوز کار در ترکیه و کار در آنجا اقدام می کنند.

ساعات کار و مالیات بر درآمد در ترکیه

طبق قانون، هر کارگر و کارمند در ترکیه 45 ساعت در هفته کار می کند و بیش از آن مشمول اضافه کاری است. حقوق اضافه کاری 50 درصد بیشتر از ساعات معمولی است و حداکثر 270 ساعت اضافه کاری در یک سال قابل انجام است.

مالیات بر درآمد در ترکیه نیز به صورت تدریجی محاسبه می شود، یعنی هر چه درآمد شما بیشتر باشد، مالیات بیشتری باید بپردازید. نرخ مالیات سالانه در کشور در سال 2022 به شرح زیر است:

درآمد صفر تا 32 هزار لیر: 15 درصد

از 32 هزار تا 70 هزار لیر: 20 درصد

از 70000 تا 250000 لیر: 27 درصد

از 250 هزار تا 880 هزار پوند: 35 درصد

بیش از 880 هزار پوند: 40 درصد

راه های ورود به بازار کار ترکیه برای ایرانیان

موسسه الو ویزا برای شما کارت کیملیک می گیرد تا یک سال در ترکیه بمانید و سپس شغلی متناسب با شرایط خود پیدا کنید تا در کشوری جدید اما نزدیک به ایران زندگی جدیدی را شروع کنید. در صورت نیاز برای تسهیل مهاجرت شما به ترکیه خانه ای نیز برای شما اجاره می کنیم.

شرایط کار در ترکیه

شرایط سنی

برای کار در ترکیه محدودیت سنی وجود ندارد، البته گرفتن ویزای کار برای افراد بالای 45 سال دشوار خواهد بود.

سطح تحصیلات

برای کار در ترکیه و گرفتن مدرک نیازی به مدارک خاصی ندارید اما بدون مدرک به سختی می توانید کار با کیفیتی پیدا کنید.

مدرک زبان خارجی نیاز دارد

ترک ها انگلیسی زیادی نمی دانند و تخمین زده می شود که 17 درصد آنها می توانند انگلیسی صحبت کنند. بنابراین، اگر زبان ترکی را نمی دانید، در زندگی روزمره، کار در این کشور و از همه مهمتر پر کردن فرم های مالیاتی با مشکل مواجه خواهید شد.

در واقع هیچ آزمون یا مدرک زبان خاصی برای ورود به ترکیه وجود ندارد، اما حداقل به دانش زبان ترکی نیاز دارید، و اگر می خواهید در یک شرکت بزرگ کار کنید - اکثر آنها بین المللی هستند - باید. انگلیسی را روان صحبت کنید.

بهترین مشاغل مورد نیاز در ترکیه

بزرگترین بازار کار برای خارجی ها در ترکیه آموزش زبان انگلیسی است. مشاغل دیگری مانند مراقبت از کودک، ترجمه و فروش نیز بازار کار خوبی دارند.

علاوه بر این، این زمینه ها نسبت به سایر زمینه ها به کار بیشتری نیاز دارند:

واردات و صادرات

تجارت عمده و خرده

ساختار

بهترین راه برای خشک کردن سبزیجات در خانه


یکی از مهم ترین غذاهای مورد تاکید سبزیجات است. سبزیجات را می توان هم خشک و هم مرطوب مصرف کرد. برخی از سبزیجات در زمستان در دسترس نیستند، بنابراین در بهار و تابستان شروع به خشک کردن و انجماد می کنیم. کدو تنبل یکی از سبزیجاتی است که باید در خانه وجود داشته باشد. استفاده از سبزی خشک، غذا را در صورت خشک بودن خوشمزه تر می کند و طعم و عطر آن را حفظ می کند. روش های مختلفی برای خشک کردن سبزیجات وجود دارد، می توانید سبزیجات را با استفاده از یخچال، پنکه، فر، مایکروفر، اجاق گاز و هوای آزاد خشک کنید. در ادامه به خشک کردن مناسب سبزیجات و تهیه سبزی سیاه شده می پردازیم.

چرا سبزی خردکن بخریم؟

سبزی خردکن دستگاهی عالی برای خرد کردن مقادیر زیادی سبزیجات در کمترین زمان است. می توانید سبزیجات مختلف، آجیل و لوبیا سبز را با سبزی کوب خرد کنید. سبزی خردکن در دو نوع صنعتی و خانگی تولید می شود و سبزی خرد کن ختنگی برای خانم های خانه دار بسیار مفید و سودآور است. بنابراین آنها شروع به پرورش سبزیجات در خانه می کنند. خرد کردن سبزیجات با چاقو زمان بر و دشوار است. با سبزی خردکن می توانید هر اندازه سبزی را ریز یا درشت خرد کنید. سبزی خردکن خطر کمتری نسبت به استفاده از چاقو دارد و احتمال اینکه اتفاقی برای شما بیفتد بسیار کمتر است.

نکات مهم قبل از خشک کردن سبزیجات

قبل از خشک کردن سبزی باید به چند نکته توجه کرد تا سبزی ها به خوبی خشک شوند و رنگ و طعم و عطر آن حفظ شود.

مهمترین قسمت تهیه سبزیجات تازه است. اگر خودتان سبزی کاشته اید یا می توانید به محلی که سبزی می کارند بروید، قبل از غروب آفتاب آنها را بچینید.

سبزی ها را خوب بشویید و زرد و زرد را جدا کنید تا رنگ سبزی ها خراب نشود.

سبزیجات را در آب سرد بریزید، اما مراقب باشید در کاسه آب زیاده روی نکنید. حدود 10 ساعت و نیم کافی است تا سبزیجات داخل آب باشند. سپس چندین بار آن را بشویید تا کثیفی آن کاملا پاک شود.

5 روش برای خشک کردن سبزیجات در خانه

روش اول خشک کردن سبزیجات در هوای آزاد: بعد از اینکه سبزی ها را تمیز کردید و سبزیجات را شستید، صبر کنید تا کاملا خشک شوند. سبزیجات را ریز خرد کنید برای برش سبزی می توانید از سبزی خردکن یا چاقو استفاده کنید. برش سبزیجات با سبزی خردکن بهتر و سریعتر انجام می شود. لوبیا سبز را روی یک پارچه نخی تمیز در لایه های نازک پهن کنید و روزی چند بار بچرخانید تا خشک شوند. توجه داشته باشید که سبزیجات نباید در معرض نور مستقیم خورشید باشند زیرا باعث زرد شدن رنگ می شوند. بعد از چند روز سبزی کاملا خشک می شود و می توانید آن را در ظروف شیشه ای در جای خنک نگهداری کنید.

سبزی خرد کن ملی 3 کیلوگرمی یکی از بهترین سبزی گیرها برای برش سبزیجات به اندازه دلخواه شما می باشد. درب آن از مواد پیرکس بوده و دارای پایه ای است که در حین کار نمی افتد و نمی لغزد. ظرفیت بار 3 کیلوگرم و مجهز به کفگیر است. گوشی بلند خوبیه و 12 ماه گارانتی داره.

سبزیجات را با پنکه یا کولر خشک کنید

روش دیگر خشک کردن سبزیجات، خشک کردن در باد یخچال یا پنکه است. مثل قبل سبزی ها را خوب تمیز کرده و بشویید. برای خرد کردن سبزیجات می توانید از سبزی خردکن های تیز و مرغوب استفاده کنید. بعد از اتمام مراحل می توانید سبزی ها را به صورت لایه لایه روی پارچه نخی تمیز پهن کنید و زیر باد یخچال یا پنکه بگذارید. بعد از حدود 12 ساعت در باد یخچال یا پنکه خشک می شود. اما بهتر است سبزی ها را یک روز در فضای باز بگذارید تا کاملا خشک و بی بو شوند. سپس سبزیجات را در شیشه های تمیز ریخته و در جای خنک قرار دهید.

سبزی گیر ملی 4 کیلوگرمی نمونه ای از سبزی گیر است که می توانید با خیال راحت خریداری کنید. ظرفیت آن 4 کیلوگرم است و بدنه آن از فولاد ضد زنگ مقاوم ساخته شده است. موتور آن بادوام بوده و دارای میکروسوئیچ می باشد. دارای تیغه های بسیار تیز و دارای 12 ماه گارانتی می باشد.

سبزیجات را در فر خشک کنید

روش دیگر برای خشک کردن سبزیجات استفاده از فر و مایکروفر است. کار با آنها بسیار آسان است و در کمترین زمان ممکن سبزیجات شما را آماده می کنند. سبزی ها را خوب تمیز کرده و بشویید و پس از آبکشی خوب و خشک کردن آن ها را برای قرار دادن در فر آماده کنید. یک ورقه پخت بردارید و سبزیجات را به صورت لبه های نازک روی آن پهن کنید. فر را روی کمترین درجه حرارت قرار دهید و یادتان باشد که هر نیم ساعت یکبار به آن سر بزنید تا سبزیجات را بچرخانید.

خشک کردن سبزیجات در سرخ کن

یکی از روش هایی که اخیرا بسیار رایج شده استفاده از سرخ کن برای خشک کردن سبزیجات است و سرخ کن به یکی از مفیدترین محصولات خانگی تبدیل شده است. برای استفاده از سرخ کن، سبزیجات باید کاملا تمیز و شسته شوند. سپس سبزی ها را خشک کرده و به اندازه دلخواه برش دهید و داخل ماهیتابه بریزید. دمای سرخ کن را طبق دفترچه راهنما و دمای نوشته شده برای خشک کردن سبزیجات تنظیم کنید. به سرعت سبزیجات را ببینید و با یک دست آنها را خشک کنید.

سبزی تراش 6 کیلویی با بدنه استیل ضد زنگ

سبزی خردکن 6 کیلویی Bines قدرت زیادی دارد و قابلیت برش انواع سبزیجات را در کمترین زمان دارد. بدنه این سبزی خردکن از استیل ضد زنگ، دسته ها از پلاستیک مقاوم و تیغه های آن نیز از استیل ضد زنگ و قابل تمیز کردن است. ویژگی های خوب این سبزی خردکن، سبزی خردکن 6 کیلویی بیگنس را به یکی از پرفروش ترین سبزی خردکن ها تبدیل کرده است. سبزی خردکن بزرگ 4 کیلوگرمی ساخته شده از بدنه فلزی استیل ضد زنگ. سبزی خردکن بیگنس 6 کیلوگرمی دارای دسته پلاستیکی بوده و نگهداری از دستگاه آسان و راحت است. در قسمت جلوی دستگاه دریچه ای تعبیه شده است که پس از چرخ کردن کامل سبزیجات آزاد می شود. قسمت پایین سبزی خردکن Bigness موتور آن است که با چفت های تعبیه شده در کنار دستگاه بسته می شود.

آهنگ جدید شاهین بنان به نام «چقد دلم برات تنگ شده»

متن آهنگ شاهین بنان چقد دلم برات تنگ شده

چقد دلم برات تنگ شده


یه ثانیه برام یه ساعت شده


یعنی دل توام برام تنگ شده


خیال نکن نبودت عادت شده


یه درصدم حسم بهت کم شده


یعنی دل توام برام تنگ شده


آهنگ جدید شاهین بنان به نام «چقد دلم برات تنگ شده»