مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

بهترین فیلم ها و سریال های کره ای


در سال‌های اخیر تماشای سریال‌های کره‌ای در دنیا و به‌ویژه ایران رواج زیادی پیدا کرده است که می‌توان دلیل آن را نزدیک بودن برخی آداب و رسوم بین دو کشور دانست. سریال های کره ای از انواع و اقسام پیشرفت های زیادی داشته اند و توانسته اند مخاطبان زیادی را با خود جذب کنند.

سریال شوالیه تاریکی Rret

یکی دیگر از بهترین سریال های کره ای سال 2023 سریال شوالیه سیاه است که با داستان فوق العاده خود بینندگان زیادی را به خود جلب کرد و نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد. کارگردانی این سریال بر عهده چو یی سوک است و بازیگرانی چون کیم وو بین، سونگ سونگ هون، نام کیونگ اوپ و لی سان وون در آن حضور دارند. فیلمنامه سریال شوالیه تاریکی را چو یی سوک با قلم زیبای خود نوشته است. این مجموعه 6 قسمتی بر اساس فیلم وب لی یون کیون با عنوان شوالیه تاریکی ساخته شده است.

داستان سریال شوالیه سیاه داستان زندگی در سال 2071 پس از میلاد را نشان می دهد، جایی که زندگی بدون ماسک تنفسی با وجود آلودگی شدید هوا غیرممکن به نظر می رسد. امسال با وجود شرایط بد معیشتی، تنها یک درصد جمعیت باقی مانده اند و رانندگان حمل و نقل نقش مهمی دارند و پناهندگانی که می خواهند به زندگی ادامه دهند باید توسط رانندگان جابه جا شوند.

بابت این سریال ازت متنفرم

یکی از بهترین درام های کره ای سال 2023 فیلم Love Hate You به کارگردانی کیم جونگ کوان است. این سریال از نظر بیننده بسیار جذاب و هیجان انگیز است که داستان عشق یک بازیگر و یک زن را به صورت طنز نشان می دهد. بازی های زیبای بازیگران سریال I Love You Hate You و کارگردانی عالی کیم جونگ کوان از نقاط قوت این سریال تحسین شده است.

داستان سریال «دوستت دارم و ازت متنفرم» در مورد رابطه و عشق زن و مردی است که قبل از آشنا شدن قصد ازدواج نداشتند. یئو می ران وکیلی است که از ضعیف نشان دادن در مقابل مردان متنفر است. در مقابل او بازیگری به نام کانگ هو قرار دارد که از زن ها خوشش نمی آید و همیشه به زن ها مشکوک است. زمانی که این دو شخصیت با هم ملاقات می کنند، موقعیت های جالبی را با حس طنز خلق می کنند که مخاطب را به تماشای ادامه سریال ترغیب می کند. این سریال عاشقانه را با ما در ملوفیلم ببینید. برای تماشا دانلود فیلم کره ای جدید کلیک کنید.

سریال باباگان پادشاه زمین

سریال King the Land با داستانی درام و کمدی توانست بینندگان زیادی را به خود جذب کند و نقدهای خوبی از منتقدان دریافت کند. این سریال کمدی یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2023 به کارگردانی ایم هیون ووک ساخته شده است. چوی رام وظیفه نگارش فیلمنامه سریال King the Land را بر عهده داشت که از 16 قسمت برای کسانی که عاشق کمدی هستند ساخته شده است.

داستان سریال «پادشاه زمین» درباره زندگی مرد جوانی به نام گو وون (با بازی لی جون هو) است. گو وون وارث یک هتل زنجیره ای مجلل (کینگ گروپ) است که با Cheon Sa Rong (با بازی Im Eun Ah)، یک صاحب هتل زیبا و شاد آشنا می شود. این برخورد و اتفاقات پس از آن، داستان این سریال تاثیرگذار را که یکی از جدیدترین درام های کره ای به حساب می آید، شکل داد. اگر دوست دارید سریال های کره ای را با طنز و خنده تماشا کنید، سریال King Land ملوفیلم را ببینید.

درباره سریال عامل انتقال

داستان سریال تحویل دهنده زندگی عجیب یک راننده تاکسی به نام سئو یانگ مینی را به تصویر می کشد. سئو یانگ مین تنها ارواح را به عنوان مسافر در تاکسی خود می برد و سعی می کند آخرین آرزوهای خود را برآورده کند. یکی از مسافران یانگ مین روح دختری به نام کانگ جی هیون است که خاطرات زنده بودنش را به خاطر نمی آورد. این سریال با داستان مرموز و هیجان انگیز خود به لیست بهترین سریال های کره ای سال 2023 راه یافت.

کانگ سول و پارک دای هی این اثر جذاب و رمانتیک را کارگردانی کرده اند. این سریال توسط KT Studio Ginny ساخته شده است که موسیقی متن آن توسط کیم جونگ چون ساخته شده است. این سریال با ارائه داستانی عاشقانه و اسرارآمیز با چاشنی طنز و اجرای زیبا از سوی هنرمندان شرکت کننده، با استقبال پرشور منتقدان مواجه شد، این سریال بینندگان زیادی را به خود جذب کرد. جو هیو جین، پارک هه یونگ و هان بو کیونگ به طور مشترک فیلمنامه این سریال را نوشتند که در 12 قسمت به نمایش عموم درآمد.

فصل از سریال ازدواج ممنوع

ازدواج ممنوع یک درام جدید کره ای با بازی پارک جو هیون، کیم یونگ دایی، کیم وو سوک و چوی دیوک مون است. کارگردانی این سریال بر عهده پارک سانگ وو و جونگ هون بود که با خلق اثری جذاب و لذت بخش توانستند مخاطبان زیادی را به خود جذب کنند. فیلمنامه این اثر طولانی و خنده دار را چون جی هی با قلم زیبای خود نوشته است.

داستان زیبای سریال ازدواج ممنوع بهترین سریال کره ای سال 2023 داستان زندگی پادشاهی را روایت می کند که هفت سال پیش و پس از صدور ممنوعیت ازدواج در چوسان همسرش را از دست داد. بنابراین رونگ (با بازی پارک جو هیون) دختر یکی از وزرای پادشاه است، به دلیل یک حادثه وحشتناک، او به عنوان یک خواننده به زندگی خود ادامه می دهد. هنگامی که این دختر شرور وارد قصر می شود، ادعا می کند که توسط روح همسر پادشاه مرده تسخیر شده است. ماجراهای این دختر و پادشاه داستانی زیبا، بسیار جالب و جالب را به مخاطب ارائه می دهد.

درباره سریال بعد از مدرسه

سریال After School Duty یکی از بهترین سریال های کره ای سال 2023 به کارگردانی سونگ یونگ ایل است. این سریال با داستان عجیب و جذاب خود توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. هنرمندانی چون شین هیون سو، لی سان وون، کوون یون بین و کیم کی هی در این سریال حضور دارند و بازی زیبای آنها یکی از نقاط قوت سریال است.

بک یون وو موزیک این سریال که یکی از جدیدترین سریال های کره ای است را ساخته و یون سو فیلمنامه آن را نوشته است.

داستان سریال وظیفه بعد از مدرسه داستان سربازان جوان کره ای را روایت می کند. عادت به دیدن گوی های ارغوانی مرموز در آسمان باعث شد مردم فراموش کنند که پس از سقوط یکی از آنها چه اتفاقی می افتد. با سقوط یکی از این گوی های بنفش، موجودات عجیبی ظاهر می شوند که می توانند یک شهر و ساکنان آن را در کمترین زمان ممکن نابود کنند.

درباره سریال آهنگ راهزن

یکی از بهترین سریال های کره ای در سال 2023 سریال Song of the Bandits به کارگردانی هوانگ جون هیوک است. بازیگرانی چون کیم نام گیل، سو هیون، لی هیون ووک، یو جائه میونگ و لی هو جونگ در این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند. این سریال با تلفیق عناصر مختلف اکشن، تاریخی، درام و هیجانی و همچنین داستان تاثیرگذار خود توانست نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. این سریال با داستان شجاعت، تلاش و مقاومت برای نجات زمین، پیام های معنوی و ارزشمندی را به مخاطب منتقل می کند.

سریال آهنگ راهزنان داستان گروهی از راهزنان در منطقه شورشی گاندو در کره جنوبی را روایت می کند که در دهه 1920 اتفاق می افتد. این گروه بی قانون که خود را آهنگ راهزن می نامند از هر وسیله ای برای محافظت از سرزمین خود در برابر ارتش استعماری ژاپن استفاده می کنند. اگر علاقه مند به تماشای سریال های کره ای جالب و تاریخی هستید، سریال Song Bandit گزینه خوبی برای تماشا است.

درباره سریال Worst Bliss

بدترین داستان هیولا به کارگردانی هان دونگ ووک یکی از بهترین درام های کره ای سال 2023 با شخصیت های موفقی مانند جی چانگ ووک، وی هاجون و ایم سِمی است. جی چانگ ووک با حضور موفق خود در فیلم The Voice of Magic توانست با بازی شگفت انگیزش در فیلم های جنایی و ماجرایی The Worst of Evil بینندگان زیادی را به تماشای فیلم جذب کند.

داستان این سریال دیدنی که یکی از سریال های جدید کره ای است، چالش ها و اتفاقات پیش روی کارآگاهانی را روایت می کند که باید مثلث قاچاق مواد مخدر بین ژاپن، کره و چین را بررسی کنند. داستان سریال The Worst of Evil در دهه 1990 اتفاق می افتد، زمانی که پلیس مخفی باید به سازمان آنها نفوذ کند تا یک سازمان قاچاق مواد مخدر بین سه کشور را بررسی کند. اگر از طرفداران سریال های کره ای هیجانی و جنایی هستید، ملوفیلم تماشای بدترین سریال شیطان صفت را توصیه می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد