مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

اضافه کردن عکس پروفایل در وردپرس


افزودن عکس پروفایل به وردپرس ممکن است بارها برای شما اتفاق افتاده باشد. در پایین هر مقاله یک نام، متن و عکس در مورد نویسنده وجود دارد و شما باید یک سوال در مورد نحوه انجام این کار داشته باشید. بیایید در مورد مقاله صحبت کنیم. در مورد افزودن عکس نمایه یا تغییر گراواتار وردپرس. در ادامه این مطلب با محمد سلحشوری همراه باشید.

رهن چیه؟

گراواتار یک سایت مجموعه وردپرس است که پس از ورود و ثبت نام در این سایت می توانید نام ایمیل شخصی، وب سایت و ... خود را وارد کنید. و سپس می خواهید یک عکس به ایمیلی که در gravatar.com ثبت کرده اید اضافه کنید.

باید بدانید که سایت گراواتار یک فیلتر است و باید از فیلتر سوییچ استفاده کنید

اکنون پس از افزودن موارد فوق، می توانید با ایمیل خود در وب سایتی که از گراواتار پشتیبانی می کند ثبت نام کنید، بنابراین مشخصات کامل شما با عکس ثبت شده در سایت گراواتور نمایش داده می شود و همه بینندگان می توانند مشخصات کامل شما را بشناسند.

وب سایت Gravatar متعلق به Automatik، شرکت مادر وردپرس است

نحوه قرار دادن عکس در پروفایل وردپرس

خب همانطور که گفته شد باید یک حساب کاربری در سایت گراواتار ایجاد کنید، ابتدا وارد gravatar.com می شوید و مراحل ثبت نام را طی می کنید. به قسمتی بروید که نمایه گراواتار شما در آن قرار دارد.

شما اکنون یک حساب سایت Gravatar با عکس ها و اطلاعات دیگر دارید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن حساب را در وردپرس و سایت خود باز کنید. لطفاً توجه داشته باشید که زیرساخت اینترنت داخلی موجود مشکل دارد. فیلتر برای نمایش عکس ها و اطلاعات مسیر. خوب، این مقاله به شما خواهد گفت.

قراردادن آواتار در وردپرس

پس از ایجاد اکانت Gravatar خود در هر وب سایتی که می تواند از Gravatar استفاده کند، اگر با همان آدرس ایمیل وارد شوید، نام شما به همراه عکس، متن و توضیحات به پروفایل کاربری شما اضافه می شود و می توانید در سایت وردپرسی خود از آن استفاده کنید. شما می توانید آن را در سایت وردپرس خود استفاده کنید، می توانید یکی از موارد را با توجه به نیاز خود از قسمت تنظیمات وردپرس> دیالوگ انتخاب کنید.

و اگر سایت شما چندین نویسنده دارد، این گزینه را نیز به آنها اضافه کنید. حالا سوال اینجاست که چرا من برای گراواتار ثبت نام کردم، پروفایل و عکسم را مشخص کردم و مراحل بالا را انجام دادم اما عکسم در وردپرس نمایش داده می شود. امکان پذیر نیست، پاسخ این سوال بسیار ساده است، علت این مشکل فیلترینگ است و پس از افزودن این گزینه ممکن است حتی سرعت سایت شما چه در داشبورد وردپرس و چه هنگام بارگذاری سایت دچار مشکل شود. .

برای این کار ما استفاده از افزونه WP First Letter Avatar را پیشنهاد می کنیم.در این مقاله نحوه کار با این افزونه و نحوه سفارشی سازی آن را به شما نشان خواهیم داد. با ما بمان.

افزونه آواتار حرف اول WP

این افزونه وردپرس گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید نمایه خود را به روش های مختلف در انتهای مقاله نمایش دهید. یکی از این گزینه ها نمایش آواتار بر اساس نام شماست که نام شما یا نام کاربری شما به صورت مخفف مثلا نام MOOSIO5nd است. . در آواتار MD نمایش داده می شود و با توجه به رنگ بندی تعریف شده برای پروفایل یک پس زمینه رنگی اضافه می کند و امکان دیگری که برای کاربر و شما ایجاد می کند این است که می توانید عکس کاربر را آپلود کنید و حتی آن را اصلاح کنید. .

نصب و سفارشی کردن افزونه آواتار حرف اول WP

پس از نصب افزونه و فعال سازی آن، می توانید آن را در قسمت تنظیمات داشبورد وردپرس خود سفارشی کنید

وقتی وارد صفحه افزونه می شوید، می توانید تنظیمات را به دلخواه تغییر دهید.

ایندکس حرف، که به طور پیش فرض روی 0 است، تعیین می کند که چند قسمت از نام نمایه جمع آوری و نمایش داده شود.

فرمت پیش فرض فایل PNG است که به شما و کاربر اجازه می دهد آواتارها را در PNG یا فرمت های دیگر ذخیره کنید.

لازم به ذکر است که فرمت PNG نسبت به فرمت های دیگر کیفیت بهتری دارد.

با تغییر این نام می توانید فایل های تصویر و آواتار خود را نام گذاری کنید. و از این نام برای مشاهده نام فایل در فایل تصویری استفاده کنید. و زمانی که حالت پیش فرض فعال باشد می توانید فایل ها و تصاویر بی نام را مشاهده کنید. را نیز انتخاب کنید برای آواتار استفاده می شود

توصیه ما این است که عنصر را به صورت پیش فرض برای افزونه قرار دهید

این صفحه به شما کمک می کند تا مسیر مورد نظر را برای ذخیره عکس پروفایل خود انتخاب و مشخص کنید. با انتخاب و تغییر این فیلد باید مسیر جدیدی به آن وارد کنید.

اگر این گزینه فعال باشد، تصویری که در سایت گراواتار قرار داده اید نشان داده می شود، اما اگر این گزینه را بدون علامت بگذارید، همانطور که گفتیم، نام کاربری به صورت مخفف ظاهر می شود.

در این مقاله سعی کرده ایم چند نکته در مورد قرار دادن تصاویر در پروفایل وردپرس برای شما توضیح دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

مطالعه بیشتر:  https://blogten.ir/profile-pic-worfdpress/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد