مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

آبپاش مخفی و راهنمای نصب آن


کمبود منابع طبیعی، به ویژه کاهش منابع آب، به یک مشکل جدی و فوری جهانی تبدیل شده است. این مشکل نه تنها کارشناسان و مسئولان در سراسر جهان را آزار می دهد، بلکه تحقیقات نشان داده است که استفاده نادرست و استفاده نادرست از روش های آبیاری نادرست در کشاورزی و مناطق سبز از عوامل اصلی کمبود آب است. با توجه به این مشکل، شرکت های مرتبط با بخش سبز و بخش کشاورزی به دنبال راه حل های جدید و کارآمد برای استفاده بهینه از منابع آب هستند. این شرکت ها پس از تلاش های فراوان روش آبیاری آب باران را به کمال رسانده اند و شکارچی آبپاش یکی از دستگاه هایی است که این روش را اجرا می کند.

آب پاش مخفی چیست؟

آبپاش مخفی از دو قسمت تشکیل شده است. یکی از این قسمت ها پایدار و همیشه در خاک پنهان است، قسمت دیگر قابلیت حرکت دارد و در هنگام آبیاری این قسمت که در زیر زمین پنهان شده برای آبیاری به سطح می آید. این دو قسمت برای آبیاری کارآمد و بهینه با هم کار می کنند.

قابلیت مخفی کردن اسپری آب شکارچی

استفاده از این گروه از آبپاش ها بر اساس روشی بسیار ساده است. این فرآیند از دو بخش تشکیل شده است؛ قسمت ثابت به زمین چسبیده و همیشه با قسمت متحرک مخفی می شود. این قسمت متحرک وقتی لوله باز می شود از زیرزمین خارج شده و آبیاری می شود.

پس از پایان کار آبیاری و بسته شدن دریچه آب، جریان آب قطع شده و قسمت متحرک سیستم با استفاده از چشمه های موجود در زیر زمین خارج شده و پنهان می شود. از آنجایی که آبپاش مخفی می تواند مخفی باشد، استفاده از این نوع آبپاش روی زمین تاثیر منفی بر زیبایی باغ، چمن و سایر قسمت های فضای سبز ندارد. این سیستم علاوه بر تامین آبیاری، به حفظ زیبایی و زیبایی فضای سبز کمک می کند.

مزایای استفاده از اسپری شکارچی مخفی

استفاده از این آبپاش مزایای منحصر به فردی دارد و همین ویژگی ها باعث شده تا این محصول در بین مصرف کنندگان جایگاه مناسبی پیدا کند. برخی از ویژگی ها و مزایای این آبپاش ها عبارتند از:

آبیاری هوشمند: سیستم بارانی سیستم آبیاری را بهبود می بخشد و با استفاده از فشار آب، سبزی خاک را تضمین می کند.

حفظ زیبایی فضای سبز: این آبپاش ها با مخفی بودن از دید مخاطبان پنهان می مانند و تاثیر منفی بر زیبایی فضای سبز نمی گذارند و در مواقع نیاز آبیاری می شوند.

راندمان بالا: طراحی و ساختار این آبپاش به گونه ای طراحی شده است که راندمان آبیاری بالایی داشته باشد و در مصرف آب صرفه جویی کند.

کیفیت بالا: استفاده از تکنولوژی خاص در ساختار این آبپاش ها باعث افزایش راندمان سمپاشی و بهبود رشد گیاه می شود.

دستورالعمل های شکارچی پنهان برای نصب مدل آبپاش

مراحل و دستورالعمل‌های خاصی وجود دارد که باید برای به دست آوردن بهترین نتیجه هنگام نصب آبپاش مدل مخفی Hunter دنبال کنید. در مرحله بعد، دستورالعمل هایی را که باید هنگام نصب اسپرینکلرهای مخفی دنبال کنید، بررسی می کنیم:

تراز کردن: ابتدا مطمئن شوید که سطح زمین کاملاً تراز است. هر گونه زمین ناهموار ممکن است باعث اختلال در عملکرد سمپاش شود.

تنظیم قسمت آبپاش: قبل از نصب آبپاش، قسمت آبپاش را تنظیم کنید تا بتوانید آبیاری را به نحو مطلوب انجام دهید. برای این کار آبپاش را در وضعیت متعادلی قرار دهید و سپس قطعه پلاستیکی را روی آن بچرخانید و قسمت اسپری را با دقت تنظیم کنید. توجه داشته باشید که مجموعه آبپاش باید در جهت مورد نظر و با توجه به نیاز آبیاری قرار گیرد.

ثبت موقعیت صحیح: پس از قرار دادن آبپاش، مطمئن شوید که آبپاش در موقعیت صحیح قرار دارد. این ناحیه بهترین موقعیت برای یک تکه پلاستیک در بالای آبپاش است.

حرف پایانی

شرکت هانتر یکی از پیشگامان در زمینه تولید انواع تجهیزات آبیاری در دنیا می باشد. این شرکت به دلیل خرابی سیستم آبیاری بارانی تصمیم به تولید اولین بذرکارهای پنهان در فضای سبز گرفت. این آبپاش ها در ابتدا فقط برای زمین های گلف مورد استفاده قرار می گرفتند اما به دلیل عملکرد خوب خود افراد زیادی را به خود جذب کرده اند.

اسپرینکلرهای شکارچی به دلیل خاصیت مخفی شدن منحصر به فرد خود مشکلات تجهیزات قدیمی را به طور کامل حل کرده اند. در ابتدا فقط تعداد کمی از آنها به دلیل قیمت بالای آنها استفاده می کردند، اما با گذشت زمان، آبپاش هانتر به گزینه ای مقرون به صرفه و محبوب برای کشاورزان تبدیل شده است.

این آبپاش های چرخشی یا فرآیندی دوار بیشترین بهره را از سیستم آبیاری شما می برند. آبپاش شکارچی با شروع آبیاری دیده می شود و با فشار آب پشت گوشه تا ارتفاع مشخصی بالا می رود و شروع به کار می کند. پس از اتمام عملیات آبیاری به صورت خودکار به حالت اولیه خود باز می گردند. برای اطلاعات بیشتر، دوره آموزشی تجاری Nero Water را ببینید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد