مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مزایا و معایب اجاق گاز رومیزی و صفحه ای

مزایا و معایب اجاق گاز رومیزی شاید چند سال پیش اجاق گازهای توکار به اندازه فعلی محبوب نبودند، اما اکنون به دلیل کوچک شدن خانه ها به خصوص آشپزخانه ها. ، بسیاری از خانواده ها به زور یا به میل خود به این مدل اجاق گاز روی آورده اند و همه دستگاه ها یک سری نقاط قوت و منفی دارند. البته ممکن است رویکرد کلی مزایا و معایبی داشته باشد که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت. اجاق گاز یکی از مهم ترین و مهم ترین قسمت های آشپزخانه است، اجاق گازهای امروزی اغلب اجاق گاز پانلی یا تبلتی (نصب شده) نامیده می شوند و در اشکال و اندازه های مختلفی تولید می شوند. طرح های مختلف و مواد مختلف  قطعات بوش در بازار ظاهر شد.


انواع اجاق گاز صفحه ای: همانطور که از نامشان پیداست در فضای آشپزخانه مانند میز یا کابینت مخصوص قرار می گیرند و قابل جابجایی نیستند. تعداد آتش سوزی های این مدل گازی از یک آتش شروع می شود و به 6 شعله می رسد.این نوع اجاق گازها بیشتر از گاز سوز هستند اما انواع مدل های برقی با صفحه نمایشگر لمسی و دیجیتال نیز وجود دارند که توسط چندین شرکت خارجی و داخلی تولید می شوند. ، که بسیار شیک و زیبا است و جلوه و زیبایی خاصی به آشپزخانه می دهد. دکوراسیون. و به چند گروه کلی تقسیم می شوند.

اجاق گاز رومیزی با سطوح فلزی (با استفاده از فولاد ضد زنگ، استیل با تحمل حرارت بالا)

اجاق گاز رومیزی شیشه ای (در مارک های معمولی شیشه آنها تا 300 درجه را تحمل می کند)

کوره های ثابت شیشه و فولاد (ترکیب شیشه و فولاد)

اجاق گاز رومیزی سرامیکی (در این مورد به دلیل مصرف برق زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد)

مشکلات رایج استفاده از این محصول

1: محصول قابل جابجایی نیست.

2: بدون فر به دستگاه متصل است

3: مشکل کمبود فشار اگزوز هنگام استفاده همزمان از 4 یا 5 مشعل

4: قابلیت استفاده از ظروف بسیار بزرگ و سنگین

چند شعله برای آشپزخانه شما مناسب است؟سرویس اجاق از مبله بوش

آشپزی ممکن است شغل روزانه شما نباشد، اما برای گردهمایی های خانوادگی، مهمانی های شام و تعطیلات، قطعا به بیش از یک یا دو اجاق گاز نیاز دارید. هنگام خرید اجاق گاز به چند نکته اساسی توجه کنید. یکی از آنها پلوپز است. سعی کنید این شعله را از سینک و یخچال دور نگه دارید. به طور کلی فضای بین شعله ها، اندازه بشقاب و پیکربندی آشپزخانه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هنگام خرید اجاق گاز، به بزرگترین ماهیتابه خود فکر کنید. مشعل های بیشتر به معنای انعطاف بیشتر در آشپزی است و سرآشپزهای حرفه ای به تعداد شعله های آتش با قدرت های انرژی متفاوت نیاز دارند. اگرچه 4 مشعل خوب خواهد بود، اما تاکنون کسی از مشعل های گازی زیاد شکایت نکرده است. اگر فضای کافی در آشپزخانه خود دارید، بهترین انتخاب 5 شعله است.

آیا سفره ها به راحتی تمیز می شوند؟

به طور کلی تمیز کردن اجاق گاز نسبت به اجاق گازهای ایستاده راحت تر است. در بین مدل های مختلف گاز، گاز بدون درز از ورود آلاینده ها به داخل شعله جلوگیری می کند و به راحتی تمیز می شود. در برخی از مواد، سطح گاز یکپارچه از رسیدن آلاینده ها به پایین جلوگیری می کند و تمیز کردن گاز دشوارتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد