مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

آهنگ جدید علی دقان به نام «بهت قول میدم»

متن آهنگ علی دقان بهت قول میدم

چقد بداخلاقیا چرا انقد با حرفات تو فرق داریا


یه روزه رفته بودیو الان یه ماه قراره که فردا بیای


الان خب حالم بده استرس زیاد به اعصابم زده


خودمو کشتم چقد گفتم بمونه و لااقل نره


بهت قول میدم که برمیگردی یه روزی دست از پا درازتر


خیلی وقته که پریده بوی عطرت از رو لباسم


درست همون لحظه که میکنی التماس من


درست همون لحظه دارم با یه آدم جدید زندگی میسازم


راهی نمونده برام چیزی نمونده به اینکه خاموش بشمMusicdel | موزیکدل


رو مغزم راه میره داغون شدما


بهت قول میدم که برمیگردی یه روزی دست از پا درازتر


خیلی وقته که پریده بوی عطرت از رو لباسم


درست همون لحظه که میکنی التماس من


درست همون لحظه دارم با یه آدم جدید زندگی میسازم

آهنگ جدید علی دقان به نام «بهت قول میدم»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد