مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

یک روکش صندلی خوب چه ویژگی هایی دارد؟


بسیاری از افرادی که به دنبال روکش صندلی برای خودروی خود هستند، از انتخاب روکش پارچه ای یا چرمی مطمئن نیستند و نمی دانند چه جنس و چه رنگی را انتخاب کنند. غالباً صاحبان خودرو برای نو جلوه دادن خودرو و تغییر دکوراسیون خودرو، روکش تمام صندلی ها را عوض می کنند. در مقاله بعدی اطلاعات کامل در مورد روکش صندلی ها را بررسی خواهیم کرد.

چگونه مواد روکش صندلی خوب را تعیین کنیم؟

روکش های صندلی خودرو به 2 دسته پارچه ای و چرمی تقسیم می شوند و هر روکش دارای مزایا و معایبی است. هنگام خرید روکش صندلی پارچه ای، روکشی را انتخاب کنید که دوخت های ظریف تری داشته باشد.

همچنین روکش پارچه ای مناسب صندلی نسبت به سایر روکش های پارچه ای وزن بیشتری را در خود نگه می دارد. از این رو در برابر خوردگی بسیار مقاوم است. لازم به ذکر است که پارچه های نازک و سبک طول عمر کمتری دارند.

برای تقدیر از بهترین فیلم برای احساس کیفیت باید چرم را لمس کنید. رویه چرم طبیعی پشم مانند است و نسبت به چرم مصنوعی از کیفیت نرم تری برخوردار است.

اگر روکش چرمی که انتخاب می کنید ساخته دست بشر باشد، پس از مدتی ترک می خورد و ظاهری نامناسب به آن می دهد.

چه رنگی برای روکش صندلی مناسب است؟

خیلی ها می پرسند چه رنگی برای روکش صندلی مناسب است؟ در پاسخ به این افراد باید گفت که در کنار سلیقه، راه اصولی و صحیح، انتخاب با توجه به رنگ داخلی خودرو است.

البته می توانید رنگ روکش را با توجه به رنگ بدنه خودرو انتخاب کنید. اما این روش معمولا برای خودروهای رنگی خاص استفاده می شود و مشکی، سفید و خاکستری رنگ خاصی محسوب نمی شوند.

مزایا و معایب روکش های پارچه ای صندلی

یکی از مزیت های اصلی روکش های پارچه ای صندلی، تنوع طرح و رنگ است. این روکش ها راحت تر و بادوام تر از چرم هستند. علاوه بر این، روکش پارچه ای تغییر رنگ کمتری دارد و ثبات رنگ بیشتری نسبت به چرم دارد.

در تابستان استفاده از آنها باعث تعریق نمی شود. در زمستان افت دما بسیار کمتری را منتقل می کند. بنابراین باعث گرم شدن بیش از حد مسافران می شود.

یکی از معایب روکش های پارچه ای صندلی، سختی تمیز کردن آنها است. چون تمیز کردن سخته

مزایا و معایب روکش صندلی

روکش های چرمی برای خودروها و وانت ها مناسب است. همچنین افرادی که از روپوش در خودرو استفاده می کنند بهتر است از این نوع استفاده کنند.

همچنین روکش چرمی ظاهری اسپرت به خودروی شما می بخشد و برای علاقه مندان به ظاهر اسپرت می تواند انتخاب خوبی باشد.

یکی از مزایای روکش های پارچه ای صندلی این است که به راحتی تمیز می شوند. زیرا این نوع پوشش کثیفی را به راحتی پاک می کند. بنابراین، برای خانواده ها و کودکان کوچک بسیار مناسب است.

یکی از معایب کت چرم گرم بودن آن در تابستان و سرد بودن آن در زمستان است.

جنس کامپوزیت چرم و پارچه

ترکیب چرم و پارچه یک انتخاب هوشمندانه برای روکش صندلی است. زیرا قسمت نشیمنگاه و قسمت متصل به بدنه پارچه ای و بقیه روکش چرم است. به همین دلیل این نوع روکش در زمستان و تابستان دما را تنظیم می کند و در صورت کثیف شدن به راحتی تمیز می شود.

ویژگی های بهترین رنگ

هنگام انتخاب روکش صندلی خودرو، پوششی را انتخاب کنید که دارای ویژگی های زیر باشد:

هنگام انتخاب روکش صندلی، پوششی را انتخاب کنید که در برابر سایش مقاوم تر باشد.

رنگ آن نیز باید طوری انتخاب شود که باعث خستگی چشم نشود.

شستشوی آسان.

در مقابل نور تغییر رنگ ندهید.

به دلیل تعریق کمتر


مشاهده ادامه:  https://behnikan.ir/product-category/خودرو-و-ابزار/روکش-صندلی/ایرانخودرو/روکش-صندلی-تارا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد