مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

استانداردها و ویژگی های میز و صندلی ناهار خوری


میز و صندلی ناهارخوری فقط یک کالای لوکس برای خانه شما نیستند. فرقی نمی کند خانه شما کوچک باشد یا بزرگ! امروزه آشپزخانه ها دیگر بدون میز ناهارخوری تعریف نمی شوند. حال در خرید این وسیله مهم شکی نیست،   می خواهیم برای شما توضیح دهیم که یک میز و صندلی خوب و محبوب ترین میزهای امروزی چگونه باید باشد و ترفندها و راهکارهایی برای شناخت یک میز خوب Wooden dining table پیشنهاد کنیم.


میز و صندلی 1

نکته اول

هنگام خرید میز و صندلی مناسب و استاندارد باید در نظر داشته باشید که ارتفاع میز با مشخصات ظاهری اعضای خانواده همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، اگر قد شما زیاد نیست، نباید تخته هایی را انتخاب کنید که کوتاهتر از حد معمول هستند. برای تشخیص میز استاندارد باید طوری رفتار کنید که هنگام نشستن روی صندلی و پشت میز، ارتفاع میز به قسمت پایین سینه برسد و فاصله آرنج تا بدن بیشتر از آن نباشد. 40 سانتی متر، در غیر این صورت میز استاندارد نمی شود هنگام غذا خوردن در یک میز معمولی، تمام اعضای بدن باید احساس راحتی کنند. سفره نباید آنقدر کوتاه باشد که برای غذا خوردن کمرتان را خم کنید و نه آنقدر بلند باشد که احساس خفگی کنید. صندلی باید راحت و نرم باشد.

میز و 2 عدد صندلی

محبوبیت میز و صندلی 12 نفره تانیل چوب!

سایز میز ناهار خوری مانند سایر وسایل پذیرایی با توجه به تعداد افراد کم و زیاد می شود. سایز میز و صندلی ناهارخوری از 2 نفر شروع می شود و تا 24 و 28 نفر قابل ساخت می باشد. اکثر آنها یک 6 یا 8 نفره در آشپزخانه و یک بزرگ در اتاق نشیمن و غذاخوری دارند، اما خریداران خانه های متوسط ​​از 12 نفره استفاده می کنند که در حال حاضر پرفروش ترین و پرکاربردترین مدل است. . امروز. ابعاد تخت و صندلی در این اندازه با توجه به استانداردهایی که دارد برای پرکردن خانه های سطح بالا بسیار مناسب است. با توجه به خرید انبوه این مدل، تولیدکنندگان و تامین کنندگان اهمیت بیشتری به این مدل می دهند و جذابیت و تنوع این طیف محصولات را برای جذب این طیف از خریداران افزایش می دهند.

قیمت های پایین یا پایین

اگر در اطراف خرید کرده باشید، متوجه خواهید شد که یکی از لوازم جانبی که آنقدرها هم گران نیست، میز و صندلی ناهارخوری است. قیمت این محصول از 40 هزار تومان شروع و به 50 میلیون تومان می رسد. ارزان ترین قیمت این محصول از چوب راش و سفید است که کیفیت خوب و ثابتی ندارد و اثر گرانی ندارد اگر از 1.5 تا 3 میلیون تومان هزینه کنید.

اگر کمیت برایتان مهم نیست و قصد خرید بهترین محصولات دنیا را دارید، برندهای Wood Modern و ایتالیایی را به شما پیشنهاد می کنیم، زیرا این برندها جزو با کیفیت ترین چوب ها هستند. قیمت میز ناهار خوری چوبی تانیل چوب  از این برندها حدود 7 میلیون تومان است.

میز و صندلی 222

محبوب ترین و محبوب ترین انواع میز و صندلی

برندهایی مانند Wood Modern، Italy Style و A.S. Lunch یکی از بهترین برندهای جهانی این محصول است. شرکت های تولید کننده این برندها بین 50 تا 100 سال قدمت دارند و از بهترین چوب های سرتاسر دنیا برای محصولات خود استفاده می کنند. این شرکت ها در سرتاسر دنیا شعبه و نمایندگی فروش دارند و شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

حتما به پایه میز دقت کنید

اکثر میز و صندلی هایی که قیمت کمتری دارند و مارک خاصی ندارند، بسیار ساده و غیر دقیق و بی کیفیت ساخته می شوند و به راحتی از بین می روند. زیرا به جای درزهای چوب و میخ های معمولی از چسب چوب بی کیفیت برای فیکس شدن پایه میز استفاده می کنند. میز و صندلی ناهار خوری با کیفیت بالا از میخ و درز فلزی استفاده می کند و از فشار دمای بالا استفاده می کند. فاصله بین پایه های میز و سطح میز می تواند تشخیص دهد که آیا درست ساخته شده است یا خیر. اگر فاصله بین پایه ها ناهموار و متقارن نباشد و فاصله آنها زیاد باشد، درست ساخته نشده اند و پس از مدت کوتاهی ناپدید می شوند و به عقب می افتند و صدا ایجاد می کنند. یا در بهترین حالت نیاز به تعمیر دارند. توجه به نوع ساختار و نحوه مونتاژ میز و صندلی یکی از مهم ترین مواردی است که در خرید و انتخاب میز و صندلی خوب و باکیفیت باید به آن توجه کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد