مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

مجله خبری گزارش

وبسایت گزارش خبری روز

گوگل پلی چیست و چرا به آن نیاز دارید؟


گوگل پلی که ابتدا با نام Android Market شناخته می شود، فروشگاه رسمی گوگل برای خرید و فروش بازی ها، برنامه ها و سایر محتوای مرتبط با دستگاه های اندرویدی است. این فروشگاه نیز مانند اپل استور بسیار بزرگ است و محتوای متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد. در این مقاله سعی می کنیم به تمام سوالات شما در مورد گوگل پلی یا پلی استور پاسخ دهیم و به شما در یافتن محتوای عالی در گوگل پلی کمک کنیم.

پلی استور چیست؟

گوگل پلی فروشگاه و پورتال رسمی اندروید است و محتوای بی شماری را برای کاربران گوشی های اندرویدی ارائه می دهد. فروشگاه Google Play که در 6 مارس 2012 راه اندازی شد، بازار Android و سایر خدمات دیجیتالی مانند Google Music و Google eBookstore را ترکیب می کند و اکنون در 190 کشور مختلف در دسترس است.

گوگل پلی به صورت پیش فرض روی تمامی گوشی هایی که از سرویس های موبایل گوگل استفاده می کنند نصب می شود. همچنین می‌توانید آن را در دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل Chrome استفاده می‌کنند، مانند Chromebook و Chromebook نصب کنید. اگر نرم‌افزار یا بازی را از طریق رابط وب Google Play خریداری می‌کنید، می‌توانید مشخص کنید که نرم‌افزار روی چه دستگاه‌هایی نصب شود. برای دانلود گوگل پلی برای اندروید به اپ ناب مراجعه نمایید.


خدمات گوگل پلی؟

Google Play شامل مجموعه ای از برنامه ها یا خدمات است. مانند: Play Store، Play Music، Play Movies & TV، Playbooks، Play Games، و Play News Stand.

مزایای گوگل پلی چیست؟

1- مناسب برای کاربران موبایل

فروشگاه Google Play برنامه هایی را ارائه می دهد که کاربران می خواهند و دوست دارند. برنامه ها توسط کاربران رتبه بندی و بررسی می شوند. به این ترتیب، کاربران می توانند از آن برای نصب استفاده کنند و گوگل می تواند برنامه های محبوب را شناسایی و نمایش دهد.

2- اتصال ایمن

تمام محتوای به اشتراک گذاشته شده در Google Play توسط Google Play Protect بررسی می شود تا از دستگاه Android شما در برابر بدافزار محافظت کند. این سرویس تشخیص تهدید بیش از 50 میلیارد نرم افزار مختلف را هر روز بررسی می کند و می تواند نرم افزارهایی را که قوانین گوگل را نقض می کنند محدود کند. گوگل برنامه ها را از طریق تست ویروس و تجزیه و تحلیل اندازه گیری شده اجرا می کند. به همین دلیل، برنامه های فعلی خطرات امنیتی برای داده ها و اطلاعات شخصی در تلفن های همراه ندارند.

3- زندان گم شده است

اکثر برنامه های موجود رایگان هستند و دانلود آن هزینه ای ندارد.

4- برای برنامه های توسعه دهنده جا باز کنید

این سرویس بستری را برای شرکت ها و توسعه دهندگان ایجاد می کند تا برنامه های خود را در بستری به اشتراک بگذارند که کاربران دسترسی گسترده ای به آن دارند. به همین دلیل است که یک سرویس ثبت نام و ورود به سیستم جداگانه برای افرادی که می خواهند برنامه خود را به اشتراک بگذارند وجود دارد.

آیا استفاده از فروشگاه Google Play نیاز به یک حساب کاربری دارد؟

برای استفاده از خدمات و دانلود اپلیکیشن ها، ابتدا باید پس از باز کردن اپلیکیشن وارد حساب کاربری گوگل خود شوید. اگر اکانت گوگل ندارید چگونه بسازید؟ برای استفاده حداکثری از دستگاه اندرویدی خود، آموزش ما را در مورد ایجاد حساب Google و ایجاد حساب Google برای خود بخوانید.

گوشی های هواوی را ممنوع کنید

شرکت چینی هوآوی که در زمینه تولید تلفن همراه به عنوان یک برند معروف به حساب می آید، به دلیل تحریم ها تنها می تواند از نسخه متن باز اندروید استفاده کند اما نمی تواند خدمات گوگل مانند گوگل پلی را در محصولات خود ارائه دهد.

نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

همانطور که گفته شد گوگل پلی نه تنها یک فروشگاه اپلیکیشن است، بلکه خدماتی برای خرید موسیقی، خرید فیلم و خرید کتاب نیز دارد. بنابراین گیفت کارت گوگل پلی می تواند یک هدیه عالی برای دوستان و اقوام شما باشد. البته این تنها مزیت گیفت کارت در بازار گوگل پلی نیست. از آنجایی که کشور ما محدود است، کارت های هدیه تنها راه خرید محتوا در Google Play هستند.

برای استفاده از کارت هدیه خود مراحل زیر را دنبال کنید.

نرم افزار گوگل پلی را باز کنید و تصاویر زیر را دنبال کنید

1- روی آیکون اکانت گوگل خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

2- گزینه Payments and Subscriptions را انتخاب کنید.

3- در صفحه بعد گزینه “Redeem Gift Card” را انتخاب کنید.

4- کد 16 رقمی موجود در گیفت کارت فیزیکی یا دیجیتال را وارد کنید.

5- روی دکمه Apply کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد